sobota, 30 sierpnia 2014

LBA

WOW! Nie spodziewałam się, że kiedyś zostanę nominowana do LBA!
Bardzo dziękuję DarkQueen za docenienie mnie. To miłe z Twojej strony :)
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Nie owijając w bawełnę, oto moje odpowiedzi: 
1.Co Cię inspiruje?
Nie mam pojęcia. Są chwile, kiedy nie potrafię nic napisać, wszystko mi się nie podoba, zdania są nieskładne. Potrzebuję takiego nagłego przypływu weny. To jest dosłownie chwila, jeden moment, w czasie którego moje palce same brną po klawiaturze i nawet nie mam na to wpływu.
2.Czemu akurat ta tematyka?
Czytam tylko książki fantasy, dlatego nie wyobrażam sobie, że moje opowiadanie byłoby o innej tematyce. Uwielbiam wszystko co magiczne, mroczne.
3. Jak opisałabyś swoje życie?
Moje życie? Hmm, jest raczej zwyczajne. Niczym się nie wyróżniam. Zazwyczaj siedzę z głową w chmurach czytając moją ulubioną książkę i wtedy nikt mi nie może przeszkadzać, bo zabiję! :)
4. Czy miałaś kiedyś myśl, żeby przestać pisać?
Dopiero zaczynam, więc raczej nie.
5. Czy Twoim zdaniem blogowanie jest ucieczką od rzeczywistości, czy wręcz przeciwnie?
Blogowanie jest ucieczką od rzeczywistości. W Internecie możesz być kim chcesz. Nie jesteś już szarą myszką, która boi się odezwać. Jesteś sobą! Nie musisz się niczego bać. Udawać kogoś kim nie jesteś. Piszesz co chcesz, co tak naprawdę czujesz. Blog dla niektórych jest pamiętnikiem, miejscem tylko dla nas. To taka miła odskocznia od ponurej rzeczywistości.
6. Od czego jesteś uzależniona?
Od czytania! Książki stały się już częścią mojego życia. Nie potrafię wyobrazić sobie mojego życia bez nich. To tak jakbym żyła bez tlenu, a bez niego jak wszyscy wiedzą nie da się żyć.
Oprócz książek, uwielbiam oglądać seriale. To takie odsysacze mózgu, w czasie których możesz się zrelaksować i nie myśleć o niczym innym. Oczywiście nie obejrzę byle jakiego serialu.
7. Z czego potrafiłabyś zrezygnować, a z czego nie?
Nie wiem z czego potrafiłabym zrezygnować, a z czego nie.
8. Posiadasz jakiegoś pupila?
Tam, mam psa, boksera. Ma na imię Toto. Oprócz niego mam też sporo gołębi. Czasami wydaje mi się, że są mądrzejsze ode mnie.
9. Jakie książki zazwyczaj czytasz lub jakie opowiadania na blogach?
Czytam tylko książki fantasy lub science- fiction. Czasami sięgam po romanse młodzieżowe. Jeśli chodzi o blogi to uwielbiam FanFiction i fantasy.
10. Czy Twoi znajomi wiedzą o Twoim blogu?
Tak, wiedzą o nim tylko zaufani znajomi. Dokładnie 6 osób (pozdrawiam moją mamę i siostrę  :) )
11. Twoim zdaniem najlepsze promowanie własnej twórczości to…?

Nie mam pojęcia. Nie znam się na promowaniu :/

NOMINACJE 

Przepraszam, ale nie czytam zbyt dużo blogów, dlatego nie mogę podać ich więcej.

OTO PYTANIA
1. Masz jakiś autorytet?
2. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
3. Jak spędzasz swój wolny czas?
4. Czy jest coś czego się wstydzisz?
5. Czego się boisz?
6. Byłeś/aś kiedyś zakochana?
7. Twoja ulubiona książka, serial i film.
8. Gdybyś miała wybrać jedną super moc, co by to było?
9. Możesz wybrać jedną postać książkową lub filmową, z którą miałabyś się spotkać. Kto by to był?
10. Do której klasy teraz pójdziesz?
11. Co najbardziej chciałabyś dostać na urodziny?

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację ;)

    [SPAM]

    † Rozdział 5
    [...] Sztywna rozmowa z byłym nauczycielem, nie tak powinno być na takiego typu imprezach. Od rozmowy oderwał ich krzyk jakiejś dziewczyny, która wołała o pomoc. Zdezorientowani wybiegli przed dom Forbes'ów. Wszyscy zebrali się wkoło krzyczącej dziewczyny. Caroline postanowiła zapytać o co chodzi...
    Ciąg dalszy - http://wild-forcee.blogspot.com

    Pozdrawiam, Eunice Farro

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Zasłużyłaś sobie. Bardzo mi się podoba twój blog. Czekam na następne rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też się bardzo podoba. Jesteś bardzo wyjątkowym i wrażliwym człowiekiem a nie żadną szarą myszką. Uwierz w swoje możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne! zaczęłam czytać:3 masz talent! możesz mnie informować! :)
    zapraszam do mnie :)
    zapraszam na mojego aska http://ask.fm/complicated_truth

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabyś mnie proszę informować o nowych rozdziałaś? <3
    hope-wolf.blogspot.com
    jeśli ci się chce możesz poczytać przy okazji :*

    OdpowiedzUsuń